Hair Medic - nowa współpraca

Cześć Dziewczyny!

Jakiś czas temu podjęłam bardzo interesującą współpracę z firmą Hair Medic. Dzisiaj wczesnym przedpołudniem do moich drzwi zapukał kurier z pięknie zapakowaną paczką.

Zanim przejdę do produktu, o którym na razie sama wiem nie wiele, więc mogę się z Wami podzielić tylko suchymi faktami, chciałabym powiedzieć jak mile zaskoczył mnie profesjonalizm firmy.

Pewnie jesteście ciekawe samej odżywki?


Producent zapewnia, że jedno opakowanie starcza na 6 tygodni codziennej kuracji, widoczne efekty powinnyśmy zauważyć już po 3 tygodniach regularnego stosowania.  Hair Medic ma stymulować wzrost nowych włosów i przeciwdziałać wypadaniu starych. Działa na aktywne i nieaktywne meszki włosowe powodując znaczne pogrubienie i wzmocnienie włosów.

Produkt jest dedykowany osobom mającym problemy z:

  • nadmiernym wypadaniem włosów
  • włosami osłabionymi i cienkimi
  • problemami skóry głowy, jej dużą wrażliwością
  • powolnym wzrostem włosów
W ulotce dalej czytam, że Hair Medic oparty jest na naturalnych składnikach, pozyskiwanych metodą ekstrakcji na zimno, co ma pozwolić na zachowanie ich aktywnych właściwości.

Przyjrzyjmy się teraz składowi

INCI: Aqua, Alkohol, Laminaria Cloustoni Extract, Undaria Pinnatifilda Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Pinus Densiflora Leaf Extract, Thuja Orientalis Leaf Extract, Morus Alba Bark Extract, Artemisia Vulgaris Extract, Glycine Soja Seed Extract, Sesamum Indicum Seed Extract, Polygonum Multiflorum Root Extract, Poria Cocos Extract, Rehmannia Chinensis Root Extract, Sophora Angustifolia Root Extract, Sodium Benzoate, Caffeoyl Decapeptide-17, Sh-Oligopeptide-2, Fragrance: Linaol, Coumarin, Citronellol, Limonene, Eugenol

Na wstępie ode mnie duży + za podanie kompozycji zapachowej, zbyt często to się nie zdarza. Alkohol jak zwykle na niebiesko, dla jednych jego obecność będzie minusem, ale większość wcierek jest na nim oparta. Alkohol ułatwia wnikanie składników aktywnych w skórę. Ilość ekstraktów mnie samą przeraziła, na samą myśl o tym, że muszę wyszukać nazwy i działanie tych wszystkich składników aż mnie zmroziło!
Szczegółową analizę składu przeczytacie wraz z moimi wrażeniami o produkcie.

Jesteście ciekawe? Bo ja bardzo!

Komentarze

  1. Mnie włosy wypadają straaaaszliwie.... Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na opinie i recenzje i inne szczegóły. Na wypadanie włosów jest wiele środków. Chcę najlepszy.

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie...dlatego obserwuję i z niecierpliwością czekam na recenzję...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako "karmiąca" z dużym problemem wypadania mogę polecić, a miałam b,mocne włosy. U mnie ten preparat rozwiązał problem całkowicie po 3-4 tyg stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci współpracy, produkt wygląda bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie. Ostatnio włosy wypadają mi garściami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy :)
    Ja uważam na alkohol, wolę wcierki bez tego promotora :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, będę zaglądała częściej;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hair Medic to nie wcierka..ludzie zlitujcie się. Wcierke można kupic już za 10 zł. Po za tym czy jakaś wcierka powoduje wyrastanie nowych włosów? Stosowana SAMA bez żadnych tabletek szamponów innych pomocnych rzeczy???? A ten produkt właśnie tak działa, WYRASTAJĄ po jego zastosowaniu nowe zdrowe włosy. I to u ludzi, którzy latami nie mieli włosów. Tak jak mój mąż. Przy tym osiagnięciu to wypadanie, sebum i przetłuszczanie to PIKUŚ i efekt poboczny! Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rowniez jestem ciekawa, tak w ogole to gratuluje wspolpracy Kochana ;d Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://run-out-of-breath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka współpraca to bez wątpienia fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. polecasz cos na odrosniecie wlosow po diecie? bo mnóstwo mi ich wypadło...mam ich moze 1/4 ;(( i potrzebuje na gwałt czegoś skutecznego, nawet drogiegio..ale dobrego

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam się do pytania powyżej!

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, ze się tutaj ostatnio nie udzielasz :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny produkt, miałam go i polecam. Jak dla mnie -rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobry produkt. Cena wysoka ale warto. W moim przypadku wypadanie włosów zatrzymało się po miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super produkt! Moje łysienie rozpoczęło się już jakieś 15 lat temu i trwa do dziś. Jestem właśnie w trakcie kuracji z tabletkami Profolan (dopiero 2 tydzień więc efektów jeszcze nie ma). Jeśli nie wyjdzie mi z Profolan to na pewno sprawdzę ten hair medic

    OdpowiedzUsuń
  17. Od tak długiego czasu nie ma recenzji tego produktu? Słyszałam już od kilku osób, że jest to całkiem dobry produkt. Jednak ja do takich podchodzę sceptycznie. tym bardziej, że zawiera sporo alkoholu. Ale mimo to szukam jakiejś wiarygodniej recenzji. Ogólnie skład tego produktu nie jest najgorszy. Więc jestem w stanie uwierzyć w jego pozytywne działanie. Jednak ja preferuję bardziej naturalne składniki. W każdym razie nie mówię nie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie też tak czekam i czekam:) Sama szukam czegoś dla swoich włosów. Też - podobnie jak Jola - stawiam na naturalne składniki. Zresztą z tego właśnie powodu przez długi czas stosowałam domowe sposoby. Kozieradkę, jajka, skrzyp czy pokrzywę. I efekty były:) Na dłuższą jednak metę to jednak domowe sposoby. Można powiedzieć amatorskie. Dlatego też szukam jakiś profesjonalnych rozwiązań na wypadanie włosów. Może się ktoś podzieli jakimś swoim znaleziskiem wśród preparatów. Odżywki, maski, wcierki - biorę wszystko:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty