Mix zakupowo - wrześniowy

Cześć Dziewczyny!

Znów mnie nie było na blogu jakiś czas, mam ogromne zaległości w czytaniu waszych wpisów, jak i znacząco spadła częstotliwość dodawania własnych. Aktualnie mam chwilkę, więc chciałam wam pokazać post HAUL'owy z tego miesiąca, bo tym razem pojawiło się u mnie parę ciekawych nowości.


W pierwszej kolejności parę produktów przywiezionych z Danii. Musicie wiedzieć, że Duńczycy (a w szczególności Dunki!) mają kompletnego bzika na punkcie kosmetyków naturalnych. Nic dziwnego, że w duńskich drogeriach odnalazłam się jak ryba w wodzie!

  • Olej z Paczuli, próbka dołączona do zakupów, wbrew pozorom o całkiem dużej pojemności. Niesamowicie się cieszę, bo bardzo chciałam przetestować ten olejek
  • Nawilżająca mgiełka do włosów Matas Natur, mgiełka Duńskiej firmy z przepięknym naturalnym składem. Wysoko m.in. uwielbiany przez moje włosy ekstrakt z aloesu!
  • Masło do ciała SPA*SENSES, jak wyżej przefantastyczny skład, na pierwszym miejscu masło shea i zaraz potem masło kakaowe. Żadnej chemii. Mała gramatura, ale jeśli rzeczywiście ma konsystencje jak masła w składzie, to na pewno okaże się bardzo wydajnym.
  • Glicerynowe Mydło, wykonane tradycyjną recepturą, przez malutką duńską mydlarnie. Czy nie wygląda uroczo?
Teraz już coś z polskich drogerii:
  • Malwa, Gloria, szampon z czarną rzepą. Zamiennik zdenkowanego ostatnio oczyszczającego szamponu żurawinowego Brawy, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi!
  • Masełko do ust Nivea, znane masełko o przepięknym malinowym zapachu, niestety oparte na parafinie. Nie mniej dobrze nawilża i uratowało moje usta z absolutnego przesuszu. 
  • Maska Sleek Line, Repair & Shine, czyli udało mi się dorwać hist wielu włosomaniaczek i wizażynek, z którego dostępnością jest bardzo słabo okazało się, że można go kupić w hurtownii fryzjerskiej w której czasem bywam. Jak na razie mogę powiedzieć, że zapach jest słodki i absolutnie paskudny, za to działanie na prawdę fajne. Co prawda miałam ją na włosach dopiero raz, ale... :)
Coś waz zainteresowało? Znacie może te produkty?

Komentarze

  1. Tę maskę do włosów uwielbiam i ja :) Mi na szczęście zapach bardzo przypadł do gustu :)
    Zainteresowała mnie ta mgiełka do włosów.
    Szkoda, że u nas w drogeriach wciąż mało natralnych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przetestujesz tą maskę Sleek Line, Repair & Shine to napisz może recenzję? :) Chętnie o niej dowiem się coś więcej, bo tez przymierzam się do kupna :)

    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiłaś mnie tą maską do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że w Polsce kosmetyki naturalne są tak drogie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maska w hebe jest ogólnodostępna. Chętnie poczytam jak się sprawdziła na Twoich włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś tą maskę i mi zapach jak najbardziej przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zainteresowało Masło do ciała SPA*SENSES, czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe nowości :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Arivle, jeśli masz drogerię Hebe w okolicy, to tam Sleek Line jest dostępne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty