Zmiany i powroty...

Witajcie Kochani,

Jeżeli kilka lat temu śledziliście mojego bloga, domyślam się jakie zaskoczenie pojawia się właśnie na waszych twarzach. Po tak długim czasie reaktywuję bloga!

Wiem, że porzucałam Was już kilkukrotnie i również kilkukrotnie obiecywałam powrót do blogosfery, niestety za każdym razem z równie mizernym skutkiem. Teraz również nie obiecuję niczego, ale już od kilku tygodniu kiełkował w mojej głowie obraz reaktywacji bloga, tym razem jednak o nieco innym profilu. Dlaczego wracam do blogowania? Zarówno dla siebie jak i dla Was. Mam nadzieję, że blog pomoże mi w uregulowaniu własnej pielęgnacji oraz powrocie do fotografii, która długo była moją pasją, teraz zaniedbaną głownie z powodu braku czasu. Co równie ważne, chciałabym dalej dzielić się z Wami moją wiedzą i doświadczeniami z zakresu pielęgnacji włosów i ciała ale nie tylko...


... bo jak wspomniałam Be Beautiful zmienia delikatnie profil. Jako, że od lat nie zaliczam się już (przynajmniej we własnej głowie) do kosmetoholiczek czy włosomaniaczek, chciałabym aby ten blog stał się nieco bardziej "lifestyle'owy". Dalej lwią część tego bloga stanowić będą recenzje produktów do pielęgnacji włosów, ciała i twarzy jak i produktów do makijażu. Mimo że sama nie zaliczam się do grupy kosmetoholiczek, w dalszym ciągu stanowi to dla mnie ważny element mojego życia. Wciąż stawiam na świadomą pielęgnację, sięgam po produkty naturalne, często mniej znanych marek. Jednak chciałabym ten blog poświęcić również innym istotnym aspektom mojego życia.

Po pierwsze musicie wiedzieć, że dwa lata temu przeprowadziłam się na stałe do Niemiec. W związku z tym chciałabym dzielić się z wami moimi doświadczeniami z życia w tym kraju. Co mnie dziwi, co uwielbiam, co napawa mnie nostalgią. Chętnie wspomnę o miejscach wartych odwiedzenia w moich okolicach i... Sama jeszcze nie umiem powiedzieć co wykiełkuje w mojej głowie na pełnoprawny post na blogu.

Po drugie, chciałabym pisać odrobinę o mojej największej pasji oraz mojej pracy. O koniach, jeździectwie, ujeżdżeniu. Jednak w żadnym wypadku nie chciałabym aby ten blog zszedł na specjalistyczne zagadnienia związanie z moim hobby. Jeździectwo jest najważniejszym elementem mojego życia i chciałabym również podzielić się z Wami wiedzą, przemyśleniami oraz zdjęciami dotyczącymi tej tematyki.

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o takiej formie powrotu do blogowania. Drodzy starzy czytelnicy, mam nadzieję że wciąż znajdziecie coś dla siebie z poprzedniej puli tematów a także zainteresują was nowe rzeczy o których chciałabym pisać. Nowych czytelników zapraszam do śledzenia bloga! Mam nadzieję, że będzie ciekawie!

Arivle


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty