Czy profesjonalny kosmetyk do włosów może być dobry dla włosomaniaczki?

Cześć!

Pewnie duża część z Was włosomaniaczek zgodzi się ze mną, że świadomie nie sięgamy nigdy po profesjonalne kosmetyki do włosów. Zwykle napakowane są chemią i ciężko zmywalnymi silikonami wizualnie poprawiającymi stan włosa, przy czym blokującymi dostęp jakimkolwiek dobroczynnym składnikom. Poniższą maskę wygrałam w rozdaniu u Siulki. Postanowiłam zaryzykować i wypróbować. Czy produkt zawiódł mnie tak jak początkowo oczekiwałam? Czy też pozytywnie zaskoczył?

Podmiotem dzisiejszej recenzji jest Rueber Innouative Nutrient-Mask.


Obietnice producenta:

Odżywcza maska do włosów, bogata w aminokwasy. 
Nadaje włosom elastyczność, energię i blask.
Posiada silne działanie odbudowujące włosy suche, bardzo suche i o przesuszonych końcach.
Idealna dla włosów twardych, przedłużanych, do peruk. 
Jej kwaśne pH zapewnia ochronę wewnętrznej struktury włosów.
Odżywia i działa antystatycznie zapobiegając elektryzowaniu się włosów.

niestety nie udało mi się znaleźć ceny maski.

Skład:

Aqua, cetyl alcohol, glycerin, cetrimonium chloride, cetearyl alcohol, cetrimonium bromide, dimeticone copolyol, quaternium-80, perfum, panthenol, methylcloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, eugenol

Po gamie całkiem przyjemnych składników, emolietnów, gliceryny i antystatyków znajdujemy średnio lubiane przez nas silikony i quaternium. Po zapachu jeszcze panthenol, ale zapewne w minimalnych ilościach.

Moja opinia:

Mam wrażenie że Nutrient-Mask jest bliźniaczo podobna do Kamille Wax recenzowanej przeze mnie TUTAJ. Porównując składy na pierwszy rzut oka Kamille wax jest bogatsza, ale większość dobroczynnych składników znajduję się po zapachu. Bazą obu masek są emolienty i antystatyki. Nutrient- Mask wygrywa u mnie tym, że zawiera glicerynę bardzo lubianą przez moje włosy oraz niwelujący elektryzowanie się włosów cetrimonium bromide.


Konsystencja również jest bardzo podobna do Kamille Wax. Wyraźnie glicerynowa, zwarta. Maska jest dość śliska, dlatego łatwo aplikuje się ją i wyraźnie czuć jak oblepia każdy włos. Czyni ją to bardzo wydajną.

Zapach jest niestety mocno chemiczny i kojarzy się właśnie z profesjonalnymi seriami kosmetyków do włosów, jest to niestety duży minus tego produktu. Na szczęście nie pozostaje na włosach po spłukaniu.

Muszę przyznać, że ta maska bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła swoim działaniem. Sprawdza się na moich włosach zarówno stosowana na 5 jak i 30minut. Dużo lepsze efekty daje po myciu,nie obciąża. Wygładza, nie puszy włosów, opanowuje elektryzowanie, loki są dociążone, odpowiednio nawilżone, a skręt jest dokładnie taki jak lubię. Zawartość silikonów czyni ją idealną na krótkie wyjazdy, kiedy ma się ograniczoną ilość miejsca w bagażu.

Odpowiadając na pytanie postawione w temacie, wbrew pozorom nie każdy profesjonalny kosmetyk do włosów musi okazać się bublem. Można też trafić na prawdziwe perełki mimo, że nie grzeszące składem, to dobrze wpływające na włosy.

Znacie produkty maski Rueber? Jaki macie stosunek do produktów profesjonalnych?

Komentarze

  1. Całkiem fajny skład! Zaskakująco krótki :) ja mam pewien dystans do kosmetyków "profesjonalnych", czyli w moim mniemaniu w większości przypadków śmieciowych składowo, ale mam w domu sporą odlewkę jednej keratynowej maski z salonu fryzjerskiego, którą bardzo lubię :) niestety nie znam nazwy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak myślałam, że ta recenzja będzie pozytywna ;)
    Nie stosuję masek profesjonalnych, nie stać mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście skład nie jest zły, ale ja jakoś zniechęciłam się do tych "profesjonalnych" kosmetyków do włosów :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie, do wygrania m. in. coś dla włosomaniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i czeka na swoje testy.
    Mam jednak wrażenie, że jest bardzo niewydajna, ale jeśli nadrabia to konsystencją to mam nadzieję, że się dobrze spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A próbowałaś może maski do włosów z Zielonego Laboratorium - polska marka kosmetyków wegańskich - bo chętnie poznałabym Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty