Ale to już było....

Aż chciałoby się dokończyć "i nie wróci więcej". Mam nadzieję!

Ostatnio odkryłam, że minął już ponad rok świadomego włosomaniactwa. Dokładnie rok i dwa miesiące odkąd trafiłam na wizaż i do Anwen a później na blogi innych włosomaniaczek.

Na początku prowadziłam tego bloga by usystematyzować swoją wiedzę, później przerodziło się to w moją pasję. Wiem i rozumiem dużo więcej niż na początku, jestem bardzo zadowolona ze stanu moich włosów, choć nie pozbyłam się jeszcze zniszczonych partii. Jestem tu dla Was i czuję, że stałam się w tym temacie na tyle kompetentną jednostką, by pomagać też Wam. Ale przede wszystkim cieszę się, że to Wy jesteście ze mną! Dziękuję!

Postaram się zorganizować jakieś malutkie rozdanko po powrocie z wakacji, czekajcie cierpliwie!



Oczywiście zdaję sobie sprawę z różnicy w oświetleniu na zdjęciach, pierwsze jest robione w jasny, ale pochmurny dzień, drugie przy zachodzącym słońcu, jednak wyraźnie widać efekty mojego dbania o loki. Nie mogę się napatrzeć na porównanie tych dwóch zdjęć, musicie wiedzieć, że byłam zadowolona z włosów w lipcu 2012 i wcale nie wybrałam najgorszego zdjęcia ;) Lipiec 2012 to okres już pod 2 miesiącach świadomej pielęgnacji, niestety kudełki były na prawdę zniszczone. Dalej są kapryśne, delikatne, cienkie i wysokoporowate, ale teraz śmiało mogę powiedzieć, że są moją dumą!

Pamiętacie, że zaczynałam od TEGO, przypominam, włosy po oczyszczeniu SLS, bez żadnych silikonów, pierwsze zdjęcie na drodze krzyżowej włosomaniaczki:

Zajrzyjcie proszę do zakładki warte przeczytania pod nagłówkiem. Znajdziecie tam linki do postów, w które włożyłam spory kawałek serca!

Tym postem chciałam udowodnić wszystkim dziewczynom, które kiedykolwiek zwątpiły w pielęgnację swoich włosów, szczególnie jeśli jesteście na początku swojej drogi nie przestańcie! Warto, na prawdę warto. Za odrobinę cierpliwości wasze włosy odwdzięczą się pięknym wyglądem.

I dziękuję Wam jeszcze raz za to, że jesteście tutaj ze mną!

Komentarze

  1. O kurczę w cale się nie możesz się napatrzeć. Jakże bym chciała aby moje włosy tak wyglądały jak Ty masz po roku! Ten cudny skręt i zdrowy wygląd! Ah cudne zaiste cudne!
    Bardzo ciesze się że tu jesteś i dzielisz się swoją wiedzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takie zdj mnie motywują ;) Masz piękne loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś dla mnie w tym momencie chodzącą motywacją! Dobra robota kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnica OGROMNA! Życzę dalszej wytrwałości w dbaniu o włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ogromna różnica, fajnie oglądać takie zdjęcia, bardzo motywują :) życzę powodzenia w dalszej pielęgnacji :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy bardzo podobne włosy, ja obecnie też zaczęłam stosować Babydream (zajrzałam Twoje aktualizacje włosowe) i jestem pozytywnie zaskoczona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcesz zarobic troszke kasy w necie, szukasz dobrego PEWNEGO sposobu? Ja zarabiam w ten sposob
    http://learnmoneystrategy.com/Savras
    po prostu wejdz i zobacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy-widac wielką zmianę,na plus oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, nie przepadam za blogami urodowymi, ale Twój skradł mi serce. Bardzo solidnie prowadzony, bez tego całego pretensjonalnego nadęcia, jaki posiadają inne blogi o stylu i wyglądzie. Twoje posty świetnie się czyta, zawierają mnóstwo przydatnych rad i informacji o kosmetykach na każdą kieszeń. Gratuluję takiego blogowego sukcesu.

    Do poczytania:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj piękne loczki :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty