START!

Witajcie!
Blogów o podobnej tematyce w internecie jest niemało i ten zapewne nie będzie inny ;) Zależy mi na prowadzeniu zapisków, swoistego dziennika, który ułatwi zarówno mnie jak i wam pielęgnacje włosów, cery, ciała.
Możecie liczyć na ciekawe przepisy ze zdrową żywnością, dietetyczne jak i te mniej ;).
Spodziewajcie się recenzji kosmetyków, raczej tych łatwo dostępnych na polskim rynku- drogeryjnych i nie tylko oraz nie zawiedziecie się, jeżeli poszukujecie informacji czysto teoretycznych, by poglębić waszą wiedzę! :)

Mam nadzieję, że uda mi się zarazić włosomaniactwem i urodomaniactwem kilka dziewczyn jak i mnie zaraziły blogerki takie jak:
Anwen
Caskada
Wiedźma

A także wiele, wiele innych, blogów do których linki znajdziecie po lewej stronie!

Mam także z czasem zamiar organizować mini rozdania oraz konkursy, więc czytajcie regularnie bloga!

Teraz pare słów o mnie:

  • Włosy o wysokiej porowatości, kręcone, naturalnie blond- farbowane farbami bezamoniakowymi również na blond- z tym że złoty.
  • Cera mieszana ze skłonnością do przetłuszczania się w strefie "T",  trądzikowa, ze skłonnością do wyprysków podskórnych oraz ropnych.
  • 56 kg przy 163 cm wzrostu, mam problemy z utrzymaniem niskiej wagi i skłonności do tydzia więc jestem na permamentnej diecie! Mogę się pochwalić znacznym spadkiem wagi w ostatnim czasie, bo zeszłam o blisko 10kg. Może niedługo pojawi się moja recepta na chudnięcie a wraz z nią kilka przepisów- smacznych, szybkich, dietetycznych!
I jeszcze dla mnie, dla przypomnienia:
  • Sprzypokrzywa od 1.05.2012 do 1.08.2012 (!)
  • Drożdże od 16.05.2012 do 16.08.2012 (!)
Witam więc raz jeszcze, bardzo serdeczni wszystkich, którzy pojawią się na moim skromniutkim blogu!
Jak myślicie, znajdzie się jeszcze dla mnie miejsce w tej niszy?

Komentarze

Popularne posty