Powracający TAG + Przetestuj "Kosmetyki za darmo"

Hej.

Najpierw to co najciekawsze. Dzięki blogowi un-usual dowiedziałam się o akcji Paese- "Przetestuj kosmetyki za darmo". Płacąc jedynie za przesyłkę kurierską otrzymujemy 6 losowo wybranych, pełnowymiarowych kosmetyków tej marki o łącznej wartości 60zł. Jako, że ja uwielbiem testować nowe produkty, a kolorówki nigdy za dużo już się zgłosiłam. Co trzeba zrobić, na obrazku poniżej:



A teraz czas na TAG- 10 pytań. Otagowałam mnie Fallogen, za co bardzo dziękuję. Nie będę dalej TAGowała już nikogo więcej, bo oTAGowałam już wybrane przeze mnie osoby w poprzedniej zabawie.

  • Dlaczego założyłaś bloga i jak wpływa na Ciebie jego prowadzenie?
Co ciekawe nie jest to mój pierwszy blog, miałam ich wiele. Pisałam pamiętnik w internecie, a jego założenie wpłynęła śmierć mojej kolerzanki- musiałam gdzieś wyrzucać co czułam, nie koniecznie znajomym, potem był okres na FOTObloga, ponieważ interesuję się fotografią. Był on fotograficzno-jeździecki. Teraz przyszedł okres na ten kosmetyczny. Prowadzenie bloga na pewno uczyniło mnie bardziej systematyczną- bo nie można zawieść czytelników nawet jeśli jest ich niewielu!
  • Jakie naturalne kosmetyki są przez Ciebie najczęściej używane i które się najlepiej spisują?
Zwykle sięgam po drogeryjne kosmetyki, z racji ich dostępności. Nie mam zaufania do zakupów internetowych. Jednak z naturalnych marek bardzo lubię Alterrę. Zdarza mi się też kręcić coś do włosów samodzielnie. Niezależnie jednak gdzie kupuję kosmetyki zawsze sprawdzam i analizuję ich skład.
  • Czy jadasz 5 porcji warzyw i owoców dziennie? Dlaczego tak/nie?
Czy soki się liczą jako jedna z porcji? Jeśli tak, to owszem- jadam. W rzeczywistości, aż wstyd się przyznać, ale rzadko kiedy jem więcej niż 2 max 3 posiłki dziennie. Nie mam na to czasu. Na każdy z nich składają się głównie warzywa i owoce- uwielbiam je i posiłek bez czegoś 'zielonego' to dla mnie nie posiłek.
  • Jaki jest Twój najważniejszy kosmetyczny cel do zrealizowania we wrześniu?
Nie zakładam sobie żadnych kosmetycznych celów. Ale... chciałabym zadbać w szczególności o moje włosy- jak co miesiąc :) Liczę na zmniejszenie wypadanie (lub chociaż utrzymania go na tym poziomie na jakim jest aktualnie), szybszy porosty i dużo bejbików :)
  • Jaki jest Twój najważniejszy niekosmetyczny cel do zrealizowania we wrześniu?
Będę monotematyczna jak powiem, że... Wygrana w Mistrzostwach Warszawy i Mazowsza w Ujeżdżeniu? Odbywają się 31-02.09, a to już wrzesień, prawda? Ponad to uczyć się! Zdecydowanie się uczyć!
  • Jak opisałabyś swój styl ubierania się?
Lubię ładnie wyglądać, która z nas nie lubi? Ale próbuje zachować złoty środek między praktycznością, a dobrym wyglądem. Nie umiem określić jednym słowem swojego stylu, ale wiem jedno. Nie ma nic wspólnego ze sportowym! ;)
  • Jakie ciekawe książki przeczytałaś w ciągu ostatnich 2 miesięcy?
Aktualnie czytam bardzo dobrą książkę  "Biała kobieta na zielonym rowerze", wcześniej "Wyznania Gejszy" i "Chmara wróbli". Bardzo spodobał mi się taki egzotyczny klimat. Polecam wszystkie trzy książki.
  • Czy kupujesz i używasz kosmetyków nietestowanych na zwierzętach?
Oczywiście, że tak! Zawsze sprawdzam, czy kosmetyk był testowany na zwierzętach i zawsze miło mi gdy nie jest. Jednakże, jeżeli kosmetyk jest dobry i lubię go to kupię także wtedy gdy firma testuje na zwierzętach.
  • Gdybyś wygrała w totka, co byś zrobiła?
Monotematycznie: kupiła konia wartego niesamowicie dużo pieniędzy, zainwestowała w jego i swój trening u najlepszych szkoleniowców. A za reszte jakaby została pojechałabym w podróż dookoła świata, pomagając ludziom w najbiedniejszych krajach.
  • Jutro jest koniec świata. Co robisz?
Wszystko to na co nigdy nie miałam odwagi, skaczę ze spadochronu, biorę narkotyki, kradnę sportowy samochód i jadę przed sieie 250h/godzinę... i wszystko inne na co nie pozwalają sobie rozsądni ludzie ;)

Komentarze

  1. Cieszę się, że odpowiedziałaś na zadane przeze mnie pytania :)
    A za wygraną w zawodach będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny pomysł z tymi testami, może też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://shinybox.pl/order/index/mode/subscription/?ref=fd0ca8b tu warto wejść

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty