TAG: 10 pytań i 7 prawd o mnie


Późno już, miałam co prawda w planie napisanie dziasiaj dla was jakiejś recenzji bo czekają już dwa wydenkowane produkty bez recenzji, ale jakoś nie mam siły na to teraz. No i przydałoby się programów nauczyć. Ale teraz, szybka odpowiedź na TAGi.

Otagowała mnie Lagoena za co bardzo dziękuję :)

TAG 1. polega na odpowiedzi na 10 pytań, a następnie zadaniu 10 kolejnych i zaproszeniu innych osób.


  1. Ile czasu dziennie poświęcasz blogowaniu?
Nigdy naprawdę się nad tym nie zastanawiałam. Najwięcej czasu zajmuję mi przeglądanie Waszych blogów, chociaż pisanie recenzji i przygotowywanie notek, szczególnie tych podsumowywujących dany miesiąc, też jest pracochłonne. Nie jestem w stanie powiedzieć ile dokładnie czasu dziennie mi to zajmuje.
  1. Czym myjesz włosy?
Swoje włosy aktualnie myję Babydream'em albo Babydream fur mama.
  1.  Dokąd sięgały Twoje włosy w momencie, gdy były najdłuższe?
Moje włosy były najdłuższe w latach wczesno szkolnych. Sięgały jak widać na załączonym obrazku. Już wtedy mocno falowały :)
  • Dbasz o zdrowe odżywianie?
Dbam, a przynajmniej bardzo się staram. Zdaża mi się zjeść coś niezdrowego, ale tylko od święta. Za to, niestety, mam słabość do słodyczy. Walcze z tym i chyba mi się udaje :)


  • Bierzesz jakieś suplementy diety?

Prawie cały czas biorę skrzypokrzywę, aktualnie zrobilam sobie przerwe i zażywam CP.

  • Jaką herbatę lubisz pić najbardziej?

W ogóle nie przepadam za herbatą. Jak już piję to albo malinową, albo zwykłą czarną.

  • Byłaś kiedyś w solarium?
Nie byłam i nie wybieram się.
  • Wolisz naturalnie wyglądający makijaż, czy z bardziej teatralnym efektem?
Na sobie zdecydowanie wolę naturalny makijaż, na innych? Dobrze zrobiony teatralny też mi się spodoba. Ale ja... trochę boję się kolorów. Czasem nałożę trochę cieniów, kolorową szminkę i na tym kończy się moja ekstrewagancja. ;)
  • Jesteś zadowolona ze swojej wagi?
Kiedyś nie byłam, ale udało mi się doprowadzić do stanu w którym mogę powiedzieć, że nie przeszkadza mi. Aczkolwiek przydałoby się jeszcze kilka kilogramów w dół ;)
  • Czego wybitnie nie lubisz jeść?
Tłuszczu! Nie cierpię tłustych potraw! Kłuch, kotletów. Fuj!

Moje pytania:
  1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
  2. Gdybyś mogła zabrać 5 rzeczy na bezludną wyspę, co by to było?
  3. Co najgorszego 'zrobiłaś' swoim włosom?
  4. Jakich kolorów używasz w makijażu?
  5. Co w sobie lubisz?
  6. Wolisz podkreślione usta czy oczy?
  7. Gdzie chciałabyś pojechać na swoje wymarzone wakacje?
  8. Uprawiasz jakieś sporty?
  9. Jak opisałabyś swój styl?
  10. Jakiej muzyki słuchasz?
TAGuję:


TAG 2. Należy napisać 7 prawd o sobie i otagować kolejne 10 osób.

  1. Panicznie boję się owadów wszelakich. Szczególnie jeśli mają paski i bzyczą!
  2. Jeżdżę konno od 6 roku życia. Kiedyś bardzo nie chciałam uprawiać tego sportu, jednak tylko krowa nie zmienia zdania. Dzisiaj nie wyobrażam sobie bez tego życia i dziękuję moim rodzicom, że nie pozwolili mi zrezygnować
  3. Kolekcjonuję pluszaki. Mam ich całą komodę i nie potrafię się pozbyć żadnego z nich. Z każdym wiąże się osobna historia. Wszystkie są prezentami.
  4. Uwielbiam zwierzęta. Mam aktualnie psa (dość dużego- ponad 25kg żywej wagi ;) ), kota (również dużego) i konia (niewątpliwie dużego ;) ) cowięcej długo bawiłam się w akwarystykę i hodowałam nawet... krewetki. Amano- dla wtajemniczonych ;)
  5. Czytam książki fantasy, horrory i thrillery jednakże nie mogę oglądać filmów z tych gatunków- boję się. Szczególnie jeżeli chodzi o horrory i thrillery.
  6. Nie lubię chodzić w kapciach. Irytują mnie. Lubię czuć chłodne kafelki lub drewno pod stopami. Siedząc jak jestem skupiona bezwiednie ściągam sobie skarpetki ;)
  7. Mam problem z odczytywaniem tarczy zegarowej. Nie lubię, męczy mnie to. Muszę sobie liczyć części! 


TAGuję:

Podlinkujcie mi proszę w komentarzu posty z odpowiedzią na te TAGi jeżeli zechcecie przyłączyć się do zabawy. Chętnie poczytam wasze odpowiedzi i nie chce ich przegapić!

a.

Komentarze

  1. iii odpowiedziałam: http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/2012/08/tag-x-3.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za otagowanie :) Jutro wyślę linka z odpowiedziami

    OdpowiedzUsuń
  3. odpowiedzi są tutaj :)
    http://fellogen.blogspot.com/2012/08/zostaam-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty