Tygodniowy Plan Pielęgnacji Włosów vol. 15

Cześć Dziewczyny!
Chciałam was po pierwsze przeprosić za moją nieobecność w blogosferze, ale niestety jestem tak zabiegana przed świętami, że aż głowa mała. Trzeba przygotować cały dom, kupić prezenty, a i przydałoby się jednocześnie uczyć- sumując to wszystko mam czasu dla siebie mniej niż zwykle, a mimo że blogowanie uwielbiam, to wolę poświęcić ten czas na rzeczy jeszcze dla mnie ważniejsze.

Ale Tygodniowego Planu pominąć nie mogę, więc zapraszam do lektury!


Piątek 14.12.12- NIC

Sobota 15.12.12
na noc: krem BeBeauty z Biedronki

Niedziela 16.12.12
O: odżywka Alterra z granatem i aloesem
M: balsam Babydream fur mama 
O: odżywka bananowa TBS na 40 minut pod czepek w cieple
Odżywka b/s: Joanna Naturia z lnem i rumiankiem
Stylizacja: żel mrożący Joanna
Suszenie: plunking, a potem naturalnie
Ochrona: jedwab Marion


spostrzeżenia: jak zawsze po olejku kokosowym i maśle shea włosy są bardzo mięsiste i nawilżone, chociaż wyraźnie wyczuwam ich porowatość :( Nadal uważam, że jedwab Marion wysusza i puszy mi końcówki, ale wciąż jest w fazie testów. No i szkoda wyrzucać mi pełne opakowanie :( Wracając do włosów, ładnie lśnią, skręt rozluźniony i w kilku miejscach delikatnie się spuszyły, jednak jest to nie widoczne na tle reszty włosów.

Poniedziałek 17.12.12- NIC

Wtorek. 18.12.12- NIC

Środa (wieczór) 19.12.12
O: odżywka Alterra z granatem i aloesem
M: balsam BabyDream fur Mama
O: odżywka Choisee z limonką i imbirem
odżywka b/s: Joanna Naturia z lnem i rumiankiem
stylizacja: żel mrożący Joanna
suszenie: plunking, podsuszone dyfozorem a potem naturalnie
ochrona: jedwab Marion


spostrzeżenia: włosy są bardzo nawilżone, zaryzykuje nawet stwierdzenie, że za bardzo. Potrzebują jakiejś bomby proteinowej. Po raz pierwszy użyłam odżywki Choisee i powiem, wam, że taki poziom nawilżenia mogę zawdzięczać tylko niej. Użyłam jej w w środowisku mocno 'neutralnym'. Co więcej włosy mają dużo objętości, są ładnie odbite od nasady, nie puszą się, chociaż skręt jest dość drobny, ponad to są mięsiste i pięknie lśnią!

Czwartek 20.12.12- NIC

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z moich włosów w tym tygodniu. Muszę pamiętać, żeby w weekend dorzucić do maski porcję jakiś protein, korzystając z nawilżenia może także i ziół?

A jak wam się podobają moje loki?

Komentarze

Popularne posty