Moja niekosmetyczna lista chciejstw!

Cześć Dziewczyny!

Znów z powodu braku czasu zaniedbuję bloga. Niestety nic w tym temacie raczej się nie zmieni, bo doba jak na złość nie chce się wydłużyć o kolejne 24 godziny, ani nawet o 12! Nie mniej mam dla Was dzisiaj post z kategorii tych łatwych, szybkich i przyjemnych. Zarówno do tworzenia jak i (mam nadzieję) czytania!

Zapraszam do zapoznania się z moją (niekoniecznie) jesienną chciejlistą!

  1. SORRY, I AM ALLERGIC TO BULLSHIT czyli bluza, która wyraża całe moje jestestwo! Zdecydowanie ma w sobie to coś!
  2. CZAS, przepiękny naszyjnik, pod szkłem części zegarka, jak dla mnie cudo, kupił mnie w 1oo%
  3. TO NIE JEST KOLEJNE HIPSTERSKIE HASŁO NA HIPSTERSKIEJ TORBIE, czyli z serii jestem hipsterem, ale udaję, że nie bo bycie hipsterem jest już zbyt mainstream'owe! A tak całkiem serio, to uwielbiam lniane torby, szczególnie jeśli mają jakąś ciekawą grafikę lub zabawny napis! Powyższym mogę kłuć w oczy wszystkich hipsterów!
  4. ŚMIAŁO ŚMIAŁO, NIE GRYZĘ, kolejna bluza, która ma w sobie to coś, zdecydowanie mi się przyda, bo nie wiedzieć czemu dużo osób uważa, że chyba jednak gryzę!

  1. KWIATY, kolczyki 'szklane kule', w których zamknięte są ususzone kwiaty, coś pięknego. Fantastyczna misterna robota, delikatne, romantyczne. Zostaje mi tylko wzdychać!
  2. SZELKI, od dosyć długiego czasu szukam szelek idealnych, a w zasadzie szelek 'jakichkolwiek'. Powyższe spokojnie mieszczą się w ramkę pt. 'szelki marzeń'!
  3. BAD HAIR DAY, czyli czapka obowiązkowo do nabycia przez każdą włosomaniaczkę! Wiem, że te czapki są już obecnie w każdym zakątku internetu, ale ja wciąż uważam, że są śliczne i bardzo twarzowe. Ba, jedna leci nawet do mnie! Nie mogę się doczekać!
  4. KWIATY, patrz punkt 2 :)

  1. SHOPPER, klasyczny shopper, ale nie do końca. 'ala Zarowe shoppery widuję się prawie na każdym kroku na ulicy, ale co ja poradzę, że nadal bardzo mi się podobają i że nadal tylko do nich wzdycham? Chciałabym taką torebkę, ale z jednej strony nie chcę zniknąć w tłumie, a z drugiej... no są takie ładne! Powyższy jest inny, oryginalny, zwyczajnie ma w sobie to coś.
  2. ROBACZKI, kolczyki, tak wiernie oddane i wykonane z dokładnością, że chwilę zastawiałam się, co na prawdę przedstawia zdjęcie i czy na pewno są to kolczyki ;)
  3. TIULOWA SPÓDNICA, od dłuższego czasu chodzą za mną tiulowe spódnice, albo też sukienki z tiulowym dołem. Są uroczę, ale wciąż zastanawiam się, czy miałabym w niej odwagę wyjść na ulicę i czy prezentowałaby się na mnie dobrze. Mam spore wątpliwości ;)
  4. ZEGAREK, powinnyście już wiedzieć, że mam bzika na punkcie zegarków, szczególnie tych w stylu retro. Powzdycham sobie jeszcze trochę, a nóż podobny dołączy kiedyś do mojej kolekcji?
Wszystkie zdjęcia po za czapką pochodzą ze strony decobazaar.com. Możecie tam znaleźć prześliczne rzeczy wykonane przez projektantów lub też fanów 'robótek ręcznych'. Proponuję zajrzeć!

Podoba Wam się coś? Lubicie robić czasem listy 'zachciewajek'?


Komentarze

  1. Torba wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tu też parę moich chciejstw. Ta spódnica i zegarek są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzięłabym hipsterską torbę i tę genialną spódnicę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek super i torba przyciąga spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napis na lnianej torbie zrób sama! Wyjdzie Ci to taniej i będziesz oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. czapka i bluza podbiły moje serce :D
    zapraszam do mojej akcji http://ulamekprawdy.blogspot.com/2013/11/akcja-grudzien-miesiacem-dla-rzes.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne rzeczy :) u mnie dziś również chciejstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapkę, szelki i spódniczkę sama bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty