piątek, 1 listopada 2013

Trochę koloru na jesień! {china glaze}

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj post z serii łatwych, szybkich i przyjemnych. Lakierowe posty zawsze takie są, bo ile można rozpisywać się o właściwościach jakiejś emalii? Szczególnie, jeżeli jest to tak znana marka jak china glaze? Ważniejsze dla mnie są chyba zdjęcia dobrze oddające kolor na paznokciach i w wypadku tego wpisu gwarantuję wam ich całkiem sporo!

Musicie wiedzieć, że Mediterranean Charm jest pierwszym lakierem od china glaze po jaki sięgnęłam. Po ogólnych zachwytach w blogosferze, jak tylko przyuważyłam szafę tej firmy to pomyślałam "muszę mieć chociaż jeden!". Od ilości kolorów dostałam oczopląsu i zdecydowałam się na bezpieczną czerwień, w moim ulubionym malinowym odcieniu. Tak się złożyło, że akurat nie miałam takiego w swojej kolekcji. Mediterranean Charm zaskoczył mnie bardzo tym, jak zmienia się pod wpływem światła. Jest swoistym kameleonem, który z intensywnej czerwieni zmienia się niemal neonowy róż.
Z lakierem współpracuje mi się bardzo przyjemnie. Aplikacja jest bajecznie prosta, pędzelek wygodny, konsystencja lakieru prawie idealna, jak dla mnie mógłby być minimalnie gęściejszy. Schnie błyskawicznie i tutaj nie żartuję! Dosłownie po chwili po pomalowaniu paznokcie są już suche i nie musimy się bać, że popsujemy mani. Bez topu trzyma się maksymalnie 3 dni, co było dla mnie mimo wszystko rozczarowaniem. Lakiery z tej półki cenowej przyzwyczaiły mnie do swojej niezniszczalności, tutaj niestety bardzo szybko ścierają się końcówki i pojawiają odpryski. Zmywa się nieco kłopotliwie, jak wszystkie czerwienie, ale nie jest też dramatycznie ;)
Mimo kilku drobnych wad kolor ten pokochałam za to jak pięknie się zmienia zależnie od oświetlanie. A sam lakier za dziecinnie prostą aplikację i szybkie schnięcie. Coś czuję, że to nie jest moim ostatnim tej firmy!

Znacie lakiery china glaze? Lubicie?

PS. dzisiaj zakończenie "Pachnące Rozdania", spodziewajcie się niedługo na blogu wyników!

13 komentarze:

M. pisze...

Bardzo ładny kolor, lubię takie czerwienie :)

zielona herbata pisze...

Firma znana, ale jeszcze nie miałam lakieru od nich ;) Nie widziałam ich nigdzie w sklepie, a internetowo rzadko zamawiam lakiery ;) Ten kolor kojarzy mi się z wiosną ;)

Joanna Mysza pisze...

Bardzo mi się podoba kolor takiej mocnej maliny:)

Różowa Klara pisze...

podoba mi się!

Ivi pisze...

nie znam tej firmy ale to, że pod wplywem światla zmienia troche barwę, zaintrygowalo mnie :-) piekny ten kolor

Kosmetyczna Maniaczkaa pisze...

Nie miałam jeszcze lakieru z tej firmy ;) A kolorek jest ładny ;)

AlternativeBuff pisze...

Szkoda, że trzyma się ta krótko, ale kolor jest bardzo ładny :)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Piękny kolor :)

Patrycja Nowak pisze...

Nie przepadam za czerwienią na paznokciach, jednak ta wygląda przepięknie! :)

Patrycja Kupniewska pisze...

Świetny kolor :)
Jeszcze nie mam ale przymierzam się do zakupu. :D

Madeline M pisze...

fajny kolorek :)

Megdil pisze...

Piękny kolor. China Glaze znam, na ten moment mam 3 lakiery, z których jestem zadowolona, zarówno pod względem kolorystycznym, jak i jakościowym. Sama przyjemność :)

Azime pisze...

Piękny kolorek :)
Czekam na wyniki z niecierpliwością :D

Prześlij komentarz