Inspiracje, czyli Arivle po dwóch stronach obiektywu!

Cześć Kochane!

Pewnie zastanawiacie się co ma tytuł postu do tematyki bloga, czy może zamieniam się w szafiarkę? Nie, na szczęście nie mam tego w planach, ale wróciłam do jednej z dłużej towarzyszących mi w życiu pasji- fotografowania. Co za tym idzie również do stylizowania i charakteryzowania swoich 'modelek'. Piszę w cudzysłowie bo wszystko to jest bardzo, bardzo amatorskie i dla frajdy. Postanowiłam się jednak podzielić z wami moją twórczością na łamach bloga.

Wiemy już skąd jedna strona obiektywu, ale mowa w tytule o dwóch. Dlaczego? Postanowiłam ujawnić wam swoją twarz! Bardzo spodobały mi się wpisy u niektórych blogerek kosmetycznych, które pokazują jak codziennie się ubierają, odzwierciedla to ich charakter i pozwala lepiej poznać. Pomyślałam więc, może ja też?


Zacznijmy więc od ostatniej sesji;


Samo oko;
 modelka: Kamila G.

W roli głównej delikatny, ale wieczorowy smoky, jak wam się podoba?

Makijaż vol. 2;

 Zoom na oko;
na zdjęciu... JA :)

Kolorowy dzienniak, wiosenny, ciepły, jestem ciekawa co o nim myślicie!

W kolejnym poście opowiem wam po krótce GDZIE byłam jak mnie nie było :)

Komentarze

  1. Bardzo dobrze, że wróciłaś do fotografowania! Popieram! Bardzo ładne portrety no i śliczne makijaże! Takie delikatne, a jak ładnie podkreślają urodę :) Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty