Jeansowe paznokcie? Czemu nie?!

Cześć!

Jak wiecie trwa w Rossmannie przecena -40% na całą kolorówkę i kosmetyki do pielęgnacji twarzy! Kim bym była, gdybym nic sobie nie kupiła? Nie pokażę wam niestety Haulu, bo przygotowanie takiego postu zajmuje z byt dużo czasu, jednak chciałam Wam zaprezentować jeden z moich nowych nabytków!

Mowa o Maybelline ColorRama z numerkiem 80- Electric Blue.

Jest to mój pierwszy lakier z tej serii, drugi tej firmy. Z pierwszego byłam na początku raczej zadowolona, jednak na pewno nie należał do grupy moich ulubionych. Ten kupiony ostatnio zdecydowanie sprawił, że mam ochotę na więcej! Myślę, że w ramach Rossmanowej promocji skuszę się jeszcze na jeden kolor. Oczywiście o ile będę miała czas, żeby wstąpić do drogerii.

Czas na zdjęcia!

Ja jestem szczerze zauroczona, zarówno kolorem, wykończeniem jak i aplikacją. Nic się nie rozlewa, nie jest za gęsty, ma wygodny okrągły dość szeroki pędzelek, ale nie zbyt szeroki. Wysycha szybciutko, bo kilku minutach można już spokojnie manipulować dłońmi. Oczywiście nie odważyłabym się po tych 3-5 minutach np. składać ubrań. Co do trwałości, nie jest jakaś spektakularna, jednak nie mogę jej w pełni ocenić bo noszę lakier dopiero drugi dzień. Po dwóch dniach mam leciutko starte końcówki, ale praktycznie tego nie widać. Wróżę mu jakieś maksymalnie 4 dni bez odprysków. Nie nakładałam Topu.

Zoom na kolor:


Jak wam się podoba elektryczna propozycja od Maybelline? Jesteście równie zauroczone jak ja?

Komentarze

  1. średnio mi się podoba ten kolor :) ze względu na wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest dla mnie bardzo ładny,ale nie cierpię perłowego połysku..

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie obojętny, ładniej by wyglądał gdyby był jaśniejszy albo ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie lakiery coloramy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty