Projekt Denko (na okres lipiec/sierpień 2012) + podsumowanie


Cześć,
Czerwiec się kończy, więc czas na podsumowanie projektu i wytypowanie nowych produktów do denka. Ciężko mi się pisze z powodu unieruchomionej jednej ręki więc lecimy bez niepotrzebnego wstępu!

Poniżej produkty wytypowane w poprzedniej edycji:

  1. Balneum Intensiv- olejek do kąpieli- nie wiem jakim cudem, bo używałam go praktycznie codziennie, a widzicie, ze było go już niewiele, nie udało mi się wydenkować! Brdzo go lubię, napiszę osobną recenzję, bo zdecydowanie na to zasługuje!
  2. Garnier Fructis, Volume Restructure, odżywka. -wydenkowane, recenzja tu.
  3. Miss Sporty, Light Energy, podkład- niestety jest dla mnie za jasny na lato, nie wiem czy uda mi się wydenkować, ale zostało bardzo niewiele!
  4. The Body Shop, masło do ciała- chyba nie potrzeba opisu, kocham za zapach. Wydenkowane.
  5. Perfecta, żel do mycia twarzy- wydenkowane, recenzja tu
Ponad to udało mi się wykonczyć kilka nadprogramowych produktów:

1. Babydream shampoo- nie trzeba chyba przedstawiać! Mój KWC
2. Ziaja Nuno, tonik antybakteryjny- nie wiem czy doczeka się recencji, bo nie mam o nim zdania za bardzo.
6. Ahava, krem do rąk z minerałami z morza Martwego. Polecam gorąco jeżeli tylko ktoś ma do niego dostęp. Ja swój przywiozłam z Izraela, ale chyba jest dostępny wysyłkowo w Polsce. Postaram się skrobnąć wam całą recenzję niedługo!


Czyli suma sumarum jestem zadowolona, bo planowałam pięć produktów, a udało mi się pozbyć 6, szkoda tylko, że nie tych które planowałam.

Plan na przyszły miesiąc:
  1. Garnier Ultra Doux, odżywka pielęgnująca, olejek avokado i maslo karite KWC, Lubimy się bardzo, oczekujcie już niedługo recenzji!
  2. The Body Shop, Strawberry Body Polish (żel pod prysznic z peelingiem) KWC, jako fanka TBS jestem też fanką tego żelu, jednak za tą cenę nie warto. Ten dostałam w prezencie, ale nie widam 65 zł. na żel pod prysznic!
  3. AHAVA, sorbet do ciała z minerałami z morza Martwego, nie podlinkuję wam KWC, bo nie można go tam znaleść, lubię bardzo Ahavę, i ten sornet jest dokładnie taki jak trzeba na lato! Lekki, ale ładnie nawilżjący, bez tłustej powłoki.  Dla poszukujących intensywnego nawilżenia może być za słaby.
  4. Isana, odżywka do włosów z olejkiem z babssu KWC narazie mam mieszane uczucia, czekajcie na recenzje!
  5. Nivea Soft, krem KWC po ilości zastosowań jakich dla niego znalazłam nie będzie trudno wykończyć pudełeczko!
  6. Oriflame, Tender Care, Protecting Balm KWCRecenzja już była.
  7. Baleneum Intensiv, olejek pod prysznic, mieszanka oleju z avokado i sojowego KWC, po raz drugi w denku, może w końcu uda się wykończyć to cholernie wydajne ustrojstwo! Ale uwielbiamy się!
No to chyba wszystko. Jak myślicie, dam radę?

Komentarze

  1. Podziwiam osoby, które wyznaczają sobie produkty i je denkują. Ja zwykle po prostu denkuje to co mam. Ile wyjdzie tyle wyjdzie. I zawsze jestem zadowolona, bo lepsze coś niż nic. Gdybym miała określone produkty i nie zdenkowalabym ich, podcięło by mi to skrzydła ;p

    I uważam, że dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz radę ;)
    będzie coraz mniej kosmetyków na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w planach kupić odżywkę Garniera z serii Fructis ;)
    Uwielbiam tę z olejkiem z awokado i masłem karite :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty