Tygodniowy Plan Pielęgnacji Włosów vol. 27

Cześć Dziewczyny! 

Wieczorową porą przybywam do Was z Tygodniowym Planem Pielęgnacji. Zanim zacznę musicie wiedzieć, że w zeszły piątek znów podcięłam końcówki. Miał to być centymetr, wyszło jak zwykle... pewnie koło trzech. No bo skoro się wyrównuje i wyrównuje, bo podcinający ma pewne pedantyczne zapędy to tak to się kończy ;)

Skoro wstęp już popełniłam, zapraszam do TPPW!


Sobota 16.03.13- NIC

Niedziela 17.03.13- NIC

Poniedziałek 18.03.13- NIC

Wtorek 19.03.13
O: odżywka Isana z olejkiem z Babassu
M: szampon BabyDream 
O: odżywka bananowa TBS
odżywka b/s: Joanna Naturia z lnem i rumiankiem
stylizacja: żel mrożący Joanna
ochrona: jedwab Marion
suszenie: plunking, dyfuzor

Spostrzeżenia: jak miło patrzy się na tak gęste, równie i nie porozdwajane końcówki! Niestety włosy dość długo nie zaznały gruntownego oczyszczenia SLSem, więc mimo ładnego nawilżenia, zdefiniowanego skrętu bez puchu wymagają tego. Brakuje objętości u nasady oraz sprawiają wrażenie 'oblepionych' mimo dwukrotnego mycia BabyDream'em.

Środa 20.03.13- NIC

Czwartek 21.03.13- NIC

Piatek 22.03.13:
na noc: oliwka BabyDream fur Mama
M: szampon Brawa żurawinowa 
O: maska - odżywka regenerująca Tołpa na 10min.
odżywka b/s: Joanna Naturia z lnem i rumienkiem
ochrona: jedwab Marion
suszenie: plunking i dyfuzor


Spostrzeżenia: nie sądziłam, że istnieje odżywka która jest w stanie 'przewilżyć' moje włosy. A jednak, takowa istnieje i już po kilku użyciach mogę śmiało powiedzieć, że to Tołpa. Niezależnie w jakiej konfiguracji jej użyję włosy mają zbyt dużo nawilżenia, puszą się i są za miękkie. :( Myślę, że dzięki temu może przydać się do odratowywania włosów po bardziej wysuszających zabiegach, przeproteinowaniu lub w połączeniu z intensywną kuracją proteinową. Po za tym, włosy ładnie odpite od nasady z dużą objętością!

Jak wam idzie marcowa pielęgnacja? Zima za oknem trochę zniechęca :(

Komentarze

  1. Ja koniecznie muszę wypróbować odżywkę Tołpy ;) Chciałabym żeby moje włosy chociaż trochę były lepiej nawilżone ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne włosy :* Ja mam kilka preparatów i jestem z nich zadowolona ;> Najbardziej lubię moją obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty