Post stricte informacyjny

Jak pewnie zauważyliście znów na jakiś czas zniknęłam z blogosfery. Znów byłam na zawodach, na mistrzostwach zajęłam 5 miejsce, nie będę się rozwodziła nad tym wynikiem, bo nie pojechałam jakoś spektakularnie. W każdym razie- Mistrzostwa, duża rzecz, co oznacza, że miałam 4 dni wyjęte z życiorysu. Start trzydniowy, a jeszcze trzeba siebie i konia przygotować do startu jak i zawieść na mniejsce.

W każdym razie, wróciłam. Jestem na etapie odrabiania Waszych wpisów. Znów spóźniam się z aktualizacją i postem Denkowym- Waszymi ulubionymi wpisamy na moim blogu. Obiecuję więc zamieścić Włosową Aktualizację w weekend- bo z tym postem zawsze wiąże się dużo pisania i dużo zdjęć. Podsumować projekt Denko spróbuję w tygodniu. Czekajcie cierpliwie, bo w mojej pielęgnacji w sierpniu było dużo nowości i kilka prawdziwych hitów. Miałam więcej czasu dla moich włosów co poskutkowało poprawą ich stanu. Skalp tylko zaczął troche kaprysić po przymusowym użyciu szamponu z SLS bez uprzedniego nakremowania.

Pozdrawiam!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty