Aktualizacja włosowa: MAJ 2012

Witajcie!
Wróciłam z Berlina wczoraj późnym wieczorem. Zmęczona, ale szczęśliwa. Było fantastycznie, szkoda tylko, że połowe wyjazdu przechorowałam w łużku i z samych warsztatów wyniosłam niewiele. Przynajmnije wiem, że mój hiszpański jest na poziomie komunikatywnym, więc jest dobrze :)


Dzisiaj przychodzę do waz z WŁOSOWĄ AKTUALIZACJĄ W MAJU!


Przyrost: 4 cm!

Co stosowałam na przyrost:
  • skrypokrzywa w tabletkach do jedzenia (konkretnie SkrzypStrong)
  • drożdże
Wypadanie: w normie

Bejbiki: w dużej ilości!

Jestem na prawdę zadowolona ze swoich włosów w tym miesiącu! Skręt jest bardzo ładny, są miękkie, wyraźnie bardziej nawilżone niż bywały wcześniej! Aktualna pielęgnacjia służy im bardzo. Udało się też uzyskać piękny złoty odcień o który walczylam i walczylam długo, różnymi sposobami. Efekt poniżej :)


Moja pielęgnacja w tym miesiącu:


Regularnie:
  • Babydream Shampoo KWC - moja miłość, stały element mojej pielęgnacji
  • Joanna z Apteczki babuni, odżywka b/s, Mleko & Miód KWC- też lubię bardzo!
  • Garnier Fructis, odżywka d/s, Voulme Restructure KWC- nie polubiłyśmy się zbytnio
  • Pilomax, WAX do włosów blond KWC- MAGIA! moje włosy pokochały
Rzadziej:
  • Gliss Kur, maseczka do włosów bardzo zniszczonych (czarna) KWC- też nie przepadamy za sobą, niezła do tuningowana i używana głównie w tym celu- NIEZGODNA Z CG
  • Isana Hair, odżywka d/s z ekstraktem z Babassu KWC- używam za krotko, żeby wyrobić sobie zdanie na razie
Szampony do oczyszczania:
  • Garnier Fructis, szampon wzmacniający Czysty Blask KWC
  • Ziaja, szampon do włosów przytłuszczających się, KWC NIEZGODNY Z CG

PLANY NA NAJBLIŻSZĄ PRZYSZŁOŚĆ?
W sumie nie wiem sama , dalej męczę skrzypokrzywę. Teraz Skrzypowitę, od jutra znów drożdże i to chyba tyle, jak przybęda mi kolejne 4 cm to będę najszczęśliwsza na świecie!

A co tam u was ciekawego? :)




Komentarze

Popularne posty