Przeżyć za 50 zł w czerwcu

Hej.
Dzisiaj ostatni wpis przed wyjazdem, może uda mi się coś naskrobać w trakcie, ale nie obiecuję!
akcja z bloga Belleoleum

Postanowiłam się zapisać do akcji pt. przeżyć za 50 zł w czerwcu. Oczywiście nie mówie tutaj o oszczędzaniu na jedzeniu czy innych niezbędnych potrzebach, bo na tym bynajmniej oszczędzać nie zamierzam. Mowa o zakupach kosmetycznych. Mam nadzieję że uda mi się wytrwać, ale akcję prowadzę w celu bardziej informacyjnym, żeby zobaczyć ile na kosmetyki wydaję niż żeby faktycznie oszczędzać pieniądze ;) Mam też zamiar nie kupować żadnych zbędnych rzeczy, ograniczyć się nieco i zobaczymy co z tego wyjdzie. Obym nie przekroczyla kwoty dwukrotnie :)
Myślicie, że w Berlinie mogę się ograniczyć do 50euro? ;)


Może wy się skusicie na sprawdzenie swojej silnej woli?

Komentarze

Popularne posty