Cykl: Fryzury vol.2

Dzisiaj kolejna część cyklu o fryzurach. Jako, że znów musiałam przetrzymywać moje włosy bez mycia parę dni dłużej niż zwykle to pobawiłam się upięciami. Walczyłam z koczkiem, który pewnie każda z was zna, robi sama lub widziała m.in na stylowi.pl. Może i jego zrobienie nie należy do najbardziej skomplikowanych na świecie, ale ja jestem perfekcjonistką i wszystko musi być idealnie.

Udało mi się uzyskać efekt, który został nawet pochwalony przez moje koleżanki- niektóre bardziej zdolne manualnie niż ja :)

A mowa o:
pierwsze lepsze zdjęcie z internetu

Oczywiście u mnie nie wygląda to aż tak spektakularnie. Po pierwsze nie użyłam wypełniacza, bo aż tyle czasu do zabawy z włosami rano nie mam, po drugie dobieraniec 100 razy korzystniej wygląda na prostych idealnie gładkich włosach.

Ale czas na moją wersję:
podejście pierwsze

podejście drugie

Jak Wam się podoba? A może Wy próbowałyście zrobić coś takiego? Pochwalcie się efektami!

Komentarze

  1. Ja próbowałam też wersję z dobieranym od dołu i góry, jak również z tym holenderskim, świetne rzeczy wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz dużo bejbików odstających :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi znajoma zrobiła
    było już kiedyś u mnie na blogu
    sama nie ma szans żebym się za cuda zabrała

    OdpowiedzUsuń
  4. Loveyouamy, strasznie są te bejbiki. Nie mam co z nimi zrobić już, zostaje mi tylko chyba korona z wsówek do okoła głowy ;)
    Sonja, niestety nie mogę znaleść na twoim blogu, szkoda bo bradzo chciałam zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. próbowałam i wyszło mi coś strasznego :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na trudne, nie podejmuję się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty