niedziela, 25 listopada 2012

Rossmann; -40% na kolorówkę, czyli znów HAUL

Hej, ostatnio sporo u mnie HAULowych wpisów, ale co ja poradzę na to, że cięgle gdzieś kuszą nas promocjami. Niby wiem, że promocja w Rossmannie to trochę pic na wodę, bo kosmetyki tych firm w marketach można dostać w niższych cenach, ba obawiam się, że nawet w Rossmannie przed 'obniżką' kosztowały dokładnie tyle samo co po ;)

Ale nic nie poradzę na to, że świecą mi się oczy na widok ceny przekreślonej na czerwono. Starałam się za to być rozsądna, kupić mało i tylko to co jest mi absolutnie niezbędne, albo przynajmniej o czym myślałam już długo a jakoś nie było okazji kupić. Zapraszam was w takim razie do oglądania. Dajcie znać, czy też skorzystałyście z promocji i co kupiłyście? A jeśli nie, to przypominam, że akcja trwa do 28.11.12. Czy też może omijacie Rossmanna szerokim łukiem? :)

Jak widzicie nie jest tego dużo.

  • Manhattan, Pro Shine Top Coat, ma dobre opinie na KWC, postanowiłam dać mu szansę. Już raz go użyłam, ale to za mało, żeby coś konkretnego powiedzieć.
  • Rimmel, 60 seconds, w kolorze Caramel Cupcake, piękny kolor, niedługo pokażę wam go na pazurkach!
  • Bouriois, podkład rozświetlający. Użyłam już kilka razy na razie bardzo mi się podoba. Zastanawiam się, czy właśnie nie znalazłam swojego KWC wśród podkładów :)
  • Maybelline, pomadka w kolorze 602, Beige Rose. Poszłam z zamiarem kupna kremowej bezdrobinkowej szminki w kolorze nude, wyszłam z pomadką beżową z mnóstwem shimeru. Nie żałuję! 
O czym chciałbyście przeczytać najpierw?

Niedługo też uaktualnię zakładkę WYMIANA, bo uzbierało mi się trochę kosmetyków, których raczej nie będę używać, ale na pewno dam wam wtedy znać.

7 komentarze:

mentoska pisze...

Ja się szykuję na środę na zakupy, a poluję na podkład Bourjois 123 Perfect Foundation :)

Camillie pisze...

bardzo jestem ciekawa tego topa :)

Cytryna pisze...

O podkładzie i lakierze Rimmel :) Może zdąże się w nie zaopatrzyć :D

Katarzyna pisze...

Zrób recenzję podkładu :)
Ja szukam mojego KWC jeśli chodzi o podkład..

Kyasarin pisze...

też kupiłam lakier z Rimmela w tym samym kolorze, jest przecudny! :)

Sekrety naszego piękna pisze...

lakier wygląda pięknie, ciekawe jak na paznokciach :)

Anonimowy pisze...

Używałaś kiedyś olejków firmy Dabur?

Prześlij komentarz