Tygodniowy Plan Pielęgnacji Włosów vol. 11

Cześć, dzisiaj przychodzę do was z kolejnym odcinkiem TTPW. Dajcie znać czy nie jesteście jeszcze zanudzone. Ja osobiście bardzo lubię czytać/oglądać tego typu wpisy, szczególnie ze zdjęciami. Są dla mnie inspiracją do dalszego działania, często sięgam po kosmetyki, które właśnie widziałam w planie którejś z dziewczyn, bo widziałam jakie daje efekty na jakich włosach.

Ale do rzeczy :)


Sobota 17.11.12- NIC

Niedziela 18.11.12
O: zielony krem BeBeauty z Biedronki
M: balsam Babydream fur mama
O: maska Gloria zmieszana z Alterrą GiA 3:1 wzbogacona kapsułkami A+E i olejową rybką Alterry pod kompres, na ok. 30 min.
Odżywka b/s: Joanna z apteczki babuni; mleko, miód
Suszenie: plunking a potem naturalnie



Spostrzeżenia: bardzo miękko, wysoki poziom nawilżenia zrobiły się nawet korkociągi zauszne. Włosy niżej porowate, tj. te z pod spodu jak i te bliżej skalpu bardzo wygładzone i zadowolone z olejku kokosowego i masła shea, jednakże na wierzchniej warstwie, czyli włosach farbowanych i wyżej porowatych mega puch. Z czasem zrobił się trochę przyklap.

Poniedziałek 19.11.12 - NIC

Wtorek 20.11.12
wcierka: Joanna Rzepa, kuracja wzmacniająca

Środa 21.11.12- NIC

Czwartek 22.11.12
wcierka: Joanna Rzepa, kuracja wzmacniająca

Piątek 23.12.12
mycie: odżywka Isana z olejkiem z Babassu
odżywka d/s: Alterra GiA na ok. 10 minut pod czepek
odżywka b/s: Joanna z Apteczki Babuni, miód i mleko
stylizacja: żel mrożący joanna
ochrona: jedwab Marion
suszenie: plunking a potem dyfuzor
jeszcze lekko wilgotne i nie do końca odgniecione

Spostrzeżenia: Bardzo nawilżone, robią się korkociągi wokół całej głowy. Niestety przesadziłam trochę ze stylizatorem, więc rano nie prezentowały się najlepiej, ale z czasem wszystko się elegancko wygniotło. Ale nie powiedziałabym, że jestem z nich jakoś bardzo zadowolona, nadal za dużo puchu i nieładu w tym wszystkim ;)

Komentarze

  1. Widać to nawilżenie i koreczki śliczne.
    Tylko tak dziwnie trochę układają się u góry.
    Ale tak to śliczne, :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na dole są śliczne ślimaczki ale na górze gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! o włosy dbam w podobny sposób do Ciebie :) tylko teraz mam dylemat, zawsze po myciu czyli co 2 dni wcieram sobie w skóre głowy wcierkę Jantar teraz zakupiłam dodatkowo olejek łopianowy z papryką: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=52469
    który również jest do skóry głowy tylko, że wciera sie go przed mycim. Myślisz, że jedna wcierka nie przeszkodzi drugiej? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz pięknie kręcone włosy ;) Szkoda, że moje są takie nijakie -ni to proste, ni to kręcone :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 2 zdjęciu są boskie, takie nawilżone! nie widzę żadnego puchu i korkociągi od samej głowy!
    Ty szczęściaro:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty