Zostałam oTAGowana, czyli Liebster Blog

Ten TAG już jakiś czas krąży w blogosferze, nie wiem czy macie jeszcze ochotę czytać odpowiedzi na  pytania, ale i mnie się bardzo spodobał, więc z miłą chęcią na niego odpowiem!

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
1. Czy czujesz się spełniona w aktualnej pielęgnacji swoich włosów, czy brakuje Ci czegoś w tym jeszcze?
W zasadzie czuję się spełniona.
2. Jak to się stało, że zainteresowałaś się bardziej włosami? Co na to miało wpływ? 
Szukałam sposobu na poradzenie sobie z moimi niesfornymi włosami, puchem. Przy okazji akurat miałam czas na czytanie i przeglądanie m.in. wizażu
3. Co myślisz o silikonach?
Wszystko jest dla ludzi. Silikony używane z pełną świadomością również. Ja zawsze zabezpieczam nimi końcówki.
4. Stosujesz je w swojej pielęgnacji włosów?
Już napisałam wyżej, że stosuję silikony do zabezpieczania końcówek. W sezonie czapek, szalików i swetrów również całkowicie nie eliminuję ich z odżywek b/s i drugiego O w OMO.
5. Jakiego szamponu używasz na co dzień? Delikatnego, czy z SLS itp.?
Zdecydowanie delikatnego! Aktualnie jest to balsam BabyDream fur mama
6. Czy masz problem z puchem? Jak sobie z nim radzisz?
Jak to włosy kręcone mają one tendencję do puszenia się. Z puchem radzę sobie mgiełką lub pryskam wodą i nakładam odżywkę b/s.
7. Wolisz włosy krótkie (do ramion) czy długie (do bioder)?
Zdecydowanie długie!
8. Umiesz sama sobie zapleść dobierańca?
Umiem. Trochę ciężko mi to idzie, i nie za bardzo lubię, ale umiem.
9. Skąd czerpiesz pomysły na posty?
Z życia, z pielęgnacji, z internetu. 
10. Czy czujesz dreszczyk emocji przy dodawaniu postów?
Nigdy o tym nie myślałam. Ale wydaje mi się, że nie. Raczej przy czytaniu komentarzy :)
11. Oleje, które do tej pory używałaś na włosy to:
olej z nasion bawełny, awokado, z pestek winogron, słonecznikowy, kokosowy, sojowy
Od Fellogen:
1.Jakiej muzyki słuchasz? Wymień kilka zespołów
Słucham praktycznie wszystkiego, ale od dawna i chyba już na stałe w mojej głowie siedzi Reggae. Oczywiście Bob Marley, z polskich wykonawców EastWest Rockers, Junior Stress
2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Późna wiosna, wczesne lato- jest już ciepło, ale jeszcze nie za ciepło, długi dzień, a w wakacje wolne!
3. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
Nie wiem czy umiem wybrać jeden! Ale chyba byłby to jakiś wielofunkcyjny nawilżający krem. Taki co by mi buzi nie zapchał, ale można byłoby nim posmarować suche dłonie. Albo może maskara- nie lubię siebie 'bez' rzęs. Nie wiem ;)
4. Wymień 3 kosmetyki, które aktualnie znajdują się na Twojej wish-liście
Pomadka w formie kredki Clarins, paletka cieni Sleek Storm, Au-naturel lub Oh So Special, Maska drożdżowa do włosów Receptury Babuszki Agafii, to tak na szybko co mi wpadło do głowy.
5. Czy masz jakiś dzień w tygodniu, w którym robisz sobie małe SPA? Opisz swój rytuał
Owszem zwykle jest to sobota. Robię spa włosom, na noc nakładam olej, potem myję i nakładam jakąś treściwą maskę, którą uwielbiają. Czasem dodatkowo robię peeling skóry głowy, przygotowuję żel lniany, wgniatam i pozwalam im naturalnie wyschnąć- jeśli tylko mam na to czas! Dodatkowo robię peeling całego ciała, lub wyleguję się w wannie. Zwykle nakładam też jakąś maseczkę na twarz.
6. Jakie masz pasje, hobby poza zajmowaniem się włosami?
Oczywiście jeździectwo i fotografia!
7. Jakie strony/portale internetowe codziennie odwiedzasz?
W tej chwili to chyba tylko facebook i blogger.
8. Jesteś raczej typem imprezowicza czy domatora?
To chyba zależy od mojego nastroju. I jedno i drugie.
9. Kim chciałaś zostać w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem? Czy Twoje zamierzenia się sprawdziły? A może poszłaś w zupełnie innym kierunku?
Chciałam być weterynarzem, teraz plan mam zupełnie inny!
10. Jakie posty dt. włosów czytasz najchętniej?
Chyba wszystkie dotyczące włosów. Uwielbiam czytać aktualizacje!
11. Na co dzień ubierasz się raczej kolorowo czy w stonowane barwy? Możesz w jakiś sposób sprecyzować swój styl ubierania?
Bardzo różnie, ale lepiej czuję się chyba w stonowanych kolorach z jakimś kolorowym akcentem. Cały czas poszukuję swojego stylu.
Od Heval:


Zostałam oTAGowana przez: Patrycję-wardrobe, Fellogen i Heval. Strasznie wam dziękuję dziewczyny! 

Od Patrycji:

1. Czy robisz sobie sama kosmetyki i jeśli tak, to co ostatnio zrobiłaś?
Sama nie kręcę kosmetyków, jednak staram się je w miarę możliwości samodzielnie wzbogacać.
2. Jaki kosmetyk najbardziej chciałabyś teraz mieć?
Strasznie mi się marzy paletka Sleek Storm, Au Naturel, albo Och So Special. Niestety zawsze mi nie po drodze, żeby którąś zamówić :(
3. Co lubisz robić w zimowe wieczory?
Czytać dobre książki, oglądać dobre filmy i seriale.
4. Lubisz czytać? Jeśli tak to jakie są Twoje ulubione książki?
Uwielbiam czytać, czytam by oderwać się od rzeczywistości i dlatego lubię wszelką fantastykę, ale też kryminały i horrory.
5. Czy jesteś zadowolona ze swoich włosów?
Zawsze może być lepiej|!
6. Jaki najdroższy kosmetyk dotąd kupiłaś?
Długo myślałam nad tym pytaniem, perfumy się nie liczą? Jeśli nie, to najdroższe u mnie są chyba kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała firmy AHAVA. Cenowo wszystkie porównywalne.
7. Oglądasz dużo seriali? Jakie? ;)
Czy dużo, chyba nie, ale oglądam/łam: Glee, Dr. House, 90210 - i inne raczej lekkie rzeczy
8. Jak wyglądają Twoje poranki (pod względem układania fryzury, malowania się, wybierania ubrania itp)?
Wstaję rano, myję zęby, twarz, maluję się, spryskuję włosy wodą, nakładam odżywkę b/s, ubieram się.
9. Czy jest coś, co chciałabyś w sobie zmienić?
Chyba najbardziej swoją przemianę materii, uwielbiam jeść a niestety nie mogę jeść tyle ile bym chciała :(
10. Jakie filmy lubisz oglądać?
Uwielbiam oglądać musicale poza tym komedie.
11. Czy lubisz nosić biżuterię?
Uwielbiam, ale niestety nie mogę bo mam paskudne uczulenie na metal. Nie wiem jaki i przez to zraziłam się do noszenia wszelkich kolczyków i łańcuszków. Zawsze noszę pierścionek - przynajmniej jeden ulubiony, mam go praktycznie cały czas na sobie i ten mnie nie uczula, wszelkie wisiorki.

Jeszcze raz pięknie wam dziękuję, i jako że ten TAG krąży już jakiś czas to nie TAGuję nikogo.
Pozdrawiam!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty