niedziela, 11 listopada 2012

WYNIKI rozdzania!

Kochani, zapomniałam zupełnie wstawić wam przypomnienia o rozdaniu, ale już 7.11.12 minął termin, więc czas ogłosić wyniki.


Uzbierałyście łącznie 146 losów! Na prawdę ciężko było mi to wszystko ogarnąć, ale większość zgłoszeń była wypełniona prawidłowo, z czego bardzo się cieszę. W losowaniu pomogła mi internetowa maszyna losująca.

Zestaw kosmetyków wędruje do użytkowniczki...

Angel-a

Gratuluje, zaraz wysyłam do Ciebie maila! Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu 7 dni wylosuję kolejną dziewczynę.

9 komentarze:

Ewka pisze...

Gratuluję ;)

Angel-a pisze...

Dziękuję:D Ciesze się jak małe dziecko:))

ToTylkoJa pisze...

Gratulacje Angel-a:))

Pozdrowienia dla zacnej organizatorki!:))

Cytryna pisze...

Gratki :)

Anonimowy pisze...

co trzeba zrobić żeby wygrać takie cudo?

Sekrety naszego piękna pisze...

gratulacje :)

maxcom pisze...

gratuluje

patrycjaa-wardrobe pisze...

Nominowałam Cię w LIEBSTER BLOG :) http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/

Aleksnadra pisze...

Gratuluję :)

Prześlij komentarz